Politică de confidențialitate

Regulament PDO

Pentru Asociaţia No limit pets este foarte importantă protecţia datelor cu caracter personal pe care ni le-ai pus la dispoziţie.

Astfel, considerăm că este un moment potrivit să te informăm, despre cum îți protejăm datele tale personale, respectiv, despre cum ne însuşim, aplicăm şi respectăm prevederile Regulamentului, în această privinţă. Prin urmare, îți transmitem prezenta


INFORMARE către CLIENŢII PERSOANE FIZICE privind PRELUCRAREA DATELOR cu CARACTER PERSONAL

Obiectivul principal al Regulamentului este consolidarea protecției datelor personale ale persoanelor fizice și crearea unui climat de încredere, care să le permită fiecărei persoane să aibă și să exercite un control real, direct și rapid asupra procesării propriilor date cu caracter personal.

Aşa după cum cunoşti, în data de 25 mai 2018, a devenit direct aplicabil, şi în România, Regulamentul European 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date (denumit în cele ce urmează “Regulamentul”)

Asociaţia No limit pets are sediul social în Bacău, strada Costache Negri, bl. 5, sc. C, ap. 1, judeţul Bacău, cod unic de înregistrare 39185990. Prezenta politică de confidenţialitate se referă strict la datele obţinute şi prelucrate de Asociaţia No limit pets în România.

1) Datele personale prelucrate
Datele personale pe care le prelucrăm sunt, în principal, datele de identificare ale clienţilor persoane fizice, datele demografice, de localizare sau orice (alte) date personale pe care le colectăm direct de la clienţi sau din alte surse (controlabile sau verificabile), atunci când deveniţi colaboratorul sau donatorul nostru.

2) Când prelucrăm datele personale?
Datele personale sunt colectate de fiecare dată când interacționezi cu noi. Tipul, cantitatea de informații colectate și modul în care acestea sunt utilizate variază în funcție de scopul pentru care ne sunt furnizate.

3) Scopurile în care prelucrăm datele personale
Prelucrăm datele tale personale exclusiv în scopuri legitime, cum ar fi furnizarea de informații despre utilizarea donației tale, despre activitățile desfășurate de Asociația noastră, despre evenimentele la care ai participat sau pe care le-ai sponsorizat, ori despre inițiativele în care ți-ai exprimat interesul. De asemenea, dacă ai adoptat un câine sau o pisică din adăposturile noastre, utilizăm datele tale pentru a menține legătura cu tine și pentru a-ți transmite vești despre animalul adoptat, conform prevederilor contractului de adopție.

Totodată, procesăm datele tale personale pentru a te identifica prin intermediul mijloacelor de comunicare, în scopuri de marketing, pentru îmbunătățirea și dezvoltarea campaniilor noastre și, nu în ultimul rând, pentru prevenirea și combaterea fraudelor sau a activităților de spălare a banilor.

Prelucrarea datelor se bazează întotdeauna pe necesitatea de a respecta o obligație legală, pe interesul nostru legitim, pe un interes public major (cum ar fi apărarea națională, ordinea publică sau siguranța națională) sau, după caz, pe consimțământul tău expres, atunci când l-ai acordat.

 

4) Ce date colectăm?
Tipul și volumul datelor pe care le colectăm, precum și modul în care le utilizăm, sunt determinate exclusiv de scopul pentru care ni le furnizezi. Datele pe care le putem colecta în urma diverselor interacțiuni includ, dar nu se limitează la:

  • Numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail sau adresa de livrare, împreună cu preferințele tale privind modul în care dorești să fii contactat în viitor, precum și informațiile completate în câmpurile disponibile pe site-urile noastre sau în aplicațiile terțe pe care le utilizăm.
  • Informațiile pe care le introduci pe site-ul nostru.
  • Imagini, fotografii sau videoclipuri în cazul participării tale la un eveniment organizat de noi.
  • Detalii despre vizita ta pe site-ul nostru, inclusiv informații tehnice, cum ar fi adresa IP utilizată pentru accesarea site-ului, tipul și versiunea browserului, precum și dispozitivele utilizate pentru navigare.
  • Orice alte informații pe care ni le oferi, inclusiv motivele pentru care ne-ai sprijinit sau observații pe care le-ai împărtășit.

 

5) Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor
Utilizarea datelor tale cu caracter personal de către noi respectă întotdeauna prevederile legale. Conform legii, procesăm datele doar dacă avem un temei juridic valid.

De obicei, vom utiliza datele tale personale în următoarele situații:

  • Pentru executarea unui contract încheiat sau care urmează să fie încheiat, de exemplu, pentru a-ți furniza un serviciu solicitat (cum ar fi actualizări privind adopțiile).
  • Când este necesar pentru interesele noastre legitime, cu condiția ca acestea să nu prevaleze asupra intereselor și drepturilor tale fundamentale.
  • Atunci când avem obligația legală sau de reglementare de a face acest lucru.

În general, nu ne bazăm pe consimțământ ca temei juridic pentru prelucrarea datelor tale personale, cu excepția cazurilor în care este vorba de transmiterea de mesaje prin e-mail sau SMS referitoare la comunicări de marketing direct, campanii de strângere de fonduri sau evenimente.

Interesele legitime ale Asociației No Limit Pets includ gestionarea activităților sale, trimiterea de materiale de marketing și menținerea unei bune relații cu susținătorii noștri.

Iată câteva exemple concrete de activități de prelucrare a datelor pe baza interesului legitim, pe care le desfășurăm pentru a sprijini obiectivele noastre:

  • Gestionarea preferințelor tale de comunicare și marketing: Înregistrăm preferințele tale și păstrăm fișiere de suprimare pentru a ne asigura că nu te contactăm dacă ne-ai solicitat acest lucru.
  • Evidența susținătorilor: Păstrăm un istoric al relației tale cu noi, inclusiv comenzile și donațiile efectuate, pentru a menține o bună colaborare și pentru a înțelege mai bine modul în care te putem sprijini.
  • Revizuirea bazei de date: Analizăm baza de date a susținătorilor noștri la nivelul întregii organizații în scopuri istorice, științifice și statistice.
  • Administrarea operațională: Gestionăm activitățile organizaționale curente, care includ:
    1. Planificare și management intern.
    2. Mulțumirea pentru sprijinul oferit.
    3. Informarea periodică despre activitățile pe care le susții.
    4. Trimiterea constantă de newslettere pentru a te ține la curent cu inițiativele noastre.
  • Gestiune financiară și controale:
    a) Prelucrarea facturilor furnizorilor.
    b) Administrarea finanțărilor necesare pentru programele noastre.
    c) Implementarea măsurilor necesare pentru prevenirea fraudei, verificarea donatorilor și asigurarea respectării normelor legale pentru evitarea abuzurilor sau a activităților de spălare de bani.

În plus, ne asigurăm că orice prelucrare a datelor realizată pe baza interesului legitim respectă drepturile și interesele fundamentale ale susținătorilor noștri și contribuie la îndeplinirea misiunii noastre.

6)Administrarea acordurilor exprimate de clienţi. Posibilitatea schimbării opţiunilor
Pentru fi în masură să îți oferim servicii personalizate şi cât mai apropiate de interesele tale, prelucrăm, de regulă, date personale care permit identificarea preferinţelor şi/sau a comportamentului tău, inclusiv prin procese automate, care nu presupun intervenţia umană. Pentru acest tip de prelucrare, inclusiv în ce priveşte comunicările de marketing direct, vom ţine întotdeauna cont de opţiunile tale.
Ca să îți asigurăm un acces simplu, direct şi facil, te rugăm să ţii cont de faptul că ai posibilitatea să verifici şi să modifici oricând acordurile pe care le-ai exprimat, până în prezent, în relaţia cu noi, trimiţând o solicitare la adresa: contact@nolimitpets.ro.

7) Destinatarii comunicărilor noastre. Transferul de date către operatori şi destinatari, din România şi din străinatate
În vederea prestării de servicii cât mai competitive către susţinătorii noştri, pentru a executa tranzacţiile pe care le iniţiezi, pentru îndeplinirea obligaţiilor legale ce ne revin sau în alte scopuri legitime, te informăm că este posibil să transmitem datele tale personale, după caz, către autorităţi publice, consultanţi externi, parteneri contractuali sau alte entităţi partenere cu Asociaţia No limit, împuterniciţi către care am externalizat furnizarea anumitor servicii şi alte categorii de destinatari, din România sau din afara ei, ori din Uniunea Europenă/Spaţiul Economic European ori din afara acestora.
Cu toate acestea, în momentul şi cu ocazia transmiterii/ transferului datelor tale personale, ne asigurăm, întotdeauna şi în mod permanent, că instituim garanţii adecvate pentru protejarea datelor tale personale de către respectivii destinatari enumeraţi mai sus.
NU VINDEM datele tale personale terţilor în scopuri de marketing!

8) Prelucrarea securizată a datelor personale

Măsurile pot consta, dar fără a se limita la, limitarea accesului (terţilor) la datele personale prelucrate, criptarea sau anonimizarea datelor, stocarea şi/ sau arhivarea acestora, în medii securizate etc.

Siguranţa datelor tale personale pe internet
Site-ul nostru poate, din când în când, conține linkuri către site-uri terțe. Dacă urmezi un link către oricare dintre aceste website-uri, reține că acestea vor avea propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate pentru aceste politici.
Verifică aceste politici înainte de a trimite date cu caracter personal acestor site-uri.
În ciuda tuturor măsurilor noastre de precauție, nicio transmisie de date pe internet nu poate fi garantată ca fiind 100% sigură. Deci, în timp ce ne străduim să îți protejăm informațiile personale, nu putem garanta securitatea oricăror informații pe care ni le dezvălui și îți atragem atenția că faci acest lucru pe propriul tău risc.
În cazul în care ți-am dat (sau ai ales) o parolă care îți permite să accesezi anumite părți ale site-ului nostru, ești responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole și te rugăm să nu o partajezi cu nimeni.

9) Reţelele de socializare
În funcție de setările tale personale sau de politicile de confidențialitate ale platformelor de social media și servicii de mesagerie, precum Facebook, Instagram, YouTube și Twitter, este posibil să ne acorzi permisiunea de a accesa anumite informații din conturile sau serviciile respective. De exemplu, participăm ocazional la programul „Public Țintă” al Facebook, care ne permite să afișăm anunțuri personalizate pentru susținătorii existenți sau potențiali direct pe această platformă.

În cadrul acestui program, putem furniza informații personale, cum ar fi adresa ta de e-mail, către Facebook. Această informație este utilizată pentru a verifica dacă deții un cont Facebook. Dacă există o potrivire, anunțurile noastre pot fi afișate în timpul utilizării platformei. Datele tale sunt transmise într-un format criptat, asigurând securitatea acestora, și sunt șterse de Facebook în cazul în care nu se potrivește cu un cont existent.

Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți pagina Facebook Business despre Public Țintă și Politica de date Facebook, unde găsești informații despre modul în care sunt utilizate aceste date.

Activități suplimentare legate de utilizarea rețelelor sociale:

  • Crearea de audiențe personalizate: Pe baza datelor furnizate, putem crea audiențe personalizate pentru campaniile noastre, astfel încât să ne asigurăm că anunțurile noastre sunt relevante pentru utilizatorii cărora li se adresează.
  • Monitorizarea interacțiunilor: Analizăm activitatea din jurul campaniilor noastre publicate pe rețelele sociale pentru a înțelege mai bine preferințele și interesele susținătorilor noștri.
  • Colaborări cu alte platforme: Este posibil să utilizăm funcționalități similare și pe alte platforme sociale sau servicii de mesagerie pentru a promova activitățile noastre și pentru a comunica mai eficient cu susținătorii noștri.

Măsuri de securitate și transparență:

Ne angajăm să procesăm datele tale personale în mod transparent și sigur. Toate informațiile partajate cu terțe părți, cum ar fi Facebook, sunt gestionate în conformitate cu reglementările legale aplicabile și sunt criptate pentru a proteja confidențialitatea acestora.

Dacă ai întrebări suplimentare despre modul în care interacționăm cu platformele sociale sau despre utilizarea datelor tale, te încurajăm să ne contactezi sau să consulți politicile de confidențialitate ale platformelor respective.

 

10) Perioada de prelucrare (şi stocare) a datelor personale
Datele tale personale sunt prelucrate, pe tot parcursul relaţiei noastre contractuale şi după finalizarea acesteia, cel puţin pe perioada impusă de prevederile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără limitare, la dispoziţiile legale privind arhivarea.

11)Anonimizarea sau ştergerea datelor tale personale
Când anonimizăm sau ștergem datele, ne vom asigura că nu mai este posibilă identificarea ta. Putem păstra date anonime pentru analiza viitoare a datelor statistice agregate, astfel încât să putem înțelege mai bine susținătorii noștri. Aceasta poate fi în scopuri de cercetare sau în scopuri statistice sau în orice alt scop și putem utiliza aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a te anunța în prealabil.

12) Drepturile clienţilor şi modalitatile de exercitare a acestora

Pe lângă drepturile tale existente (de care deja beneficiezi în baza Constituţiei României şi a legislaţiei subsecvente), te informăm că, de la data aplicării Regulamentului, beneficiezi de drepturi specifice suplimentare, în ce priveşte protecţia datelor cu caracter personal, aşa cum sunt acestea enumerate mai jos:

  1. A) Dreptul la informare – poţi solicita informaţii, privind activităţile noastre de prelucrare a datelor tale personale
    Acest drept include următoarele:
  • dreptul de acces la datele prelucrate;
  • dreptul de a fi informat cu privire la:

(i) scopurile prelucrării,

(ii) categoriile de date personale prelucrate,

(iii) persoanele fizice vizate,

(iv) destinatarii sau categoriile de destinatari,

(v) perioada de stocare preconizată sau fixă,

(vi) sursa acestor date, precum şi, acolo unde este cazul,

(vii) existenţa unui proces de prelucrare şi decizional automat;

  1. B) Dreptul la rectificarea datelor – îți poţi rectifica sau modifica datele personale inexacte sau le poţi completa;
  2. C) Dreptul la ştergerea datelor (“dreptul de a fi uitat” – poţi solicita şi obține ştergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora de către noi nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege;
  3. D) Dreptul la restricţionarea prelucrării – ne poţi solicita restricţionarea prelucrării, în cazul în care contești exactitatea datelor, precum şi în alte cazuri prevăzute de lege;
  4. E) Dreptul de opoziţie (la prelucrarea datelor) – poţi să te opui, în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;
  5. F) Dreptul la portabilitatea datelor – poţi primi, în anumite condiţii, datele personale pe care ni le-ai furnizat, într-un format care să poată fi citit, în mod automat, sau ne poţi solicita ca respectivele date să i le transmitem unui alt operator;
  6. G) Dreptul de a depune plângere – poţi depune plângere, la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu privire la modalitatea noastră de prelucrare a datelor tale personale;
  7. H) Dreptul de retragere a consimţământului – în cazurile în care prelucrarea noastră se întemeiază pe consimţământul tău, ți-l poţi retrage, oricând. Retragerea consimţământului va avea efecte, doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă;
    (Precizăm că în cazul exercitării dreptului de retragere a consimţământului (în cazul în care prelucrarea noastră se întemeiază pe consimţământul tău), vom opera imediat în sistemele noastre opţiunea ta (de retragere a consimţământului), însă, din motive tehnice şi operaţionale, retragerea consimţământului îşi va produce efectele, în termen de maximum 30 zile de la data primirii cererii dvs. de retragere.
  8. I) Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: ne poţi cere şi obţine intervenţia umană, cu privire la respectiva prelucrare, îți poţi exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta şi ne poţi contesta decizia.

Îți poți exercita oricare dintre aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, în funcție de situație, prin trimiterea unei solicitări la adresa de e-mail contact@nolimitpets.ro.

De asemenea, am desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor (DPO), care îți stă la dispoziție pentru orice întrebări, nelămuriri sau solicitări legate de protecția datelor personale. Poți lua legătura cu acesta prin e-mail, la aceeași adresă: contact@nolimitpets.ro.

Donează prin card bancar

Donează pentru animăluțele noastre

Abonează-te la ultimele noutăți